- sverige

sverige är bra
zlatan är bra
mormor och mofar är bäst !

Efter att ha suttit kvar i skolan ett bra tag och jobbat klart matten så följde ja veronica till hennes buss och traska upp till pappas jobb, vi gick vidare till synsam och jag har hyper bra syn ! YES
Gick hem och träffade jossan vi glodde på match och hade lite snack med min förra tränare. Runt 8 bar det av till mormor och morfar för att kolla på matchen och sveroge vann .
Efter matchen gick jag hem mötte på karin snabbt medans ja snacka med min saknade älsklings jesper i telefonen .
Nej nu måste ja sova fick bara 4 timmars sömn i natt ..


snart är jag tillbaka på planen igen !
YES YES YES YES YES
YES YES YES YES YES YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0