- pluuuugg

bästa siri idag
bästa engelskan idag
hahahah !

jag: siri, vad fan är brown nose?
siri: som att slicka någon i rumpan
jag: WHAT ?!
siri: aso fjeska
jag: DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR AV GARV
* siri dör även hon av garv ..
klockernt!

ae denna vecka har vart tuff bara massa plugg och problem ..
men men vi kör på en bra helg

idag efter skolan skulle kolla kläder hitta massa så ja tänkte drar hem hämtar pengar och köper om någon timme. La ej undan grejorna, kommer till stan inget finns kvar och jag bleeev så arg !
Spendera kvällen med jossan sola sen bara satt och snacka as bra!

ska försöka sova nu, är så trött !!!!
engelska redovisning i mrn med siri haha !

bästa jag siri och hilda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0