- när du minst anar

den 12 juni 2010
minns du ?

kanske inte,
vad händer oss
jag klarar inte av det här längre,


du ska veta att jag verkligen aldrig känt så här för någon annan
jag minns de första dagarna hur söt och blyg du var så extremt söt av dej
dagarna gick och jag blev bara lyckligare för varje dag som gick
alla gånger vi bara legat i din säng och kollat på varandra och insett att va är som gjorda för varandra
men vad har hänt med det, är det borta nu ?
Inte för mig ialf, för mig är du fortfarande det bästa som finns men vi kan inte forsätta såhär
någon av oss blir sårade, just nu är det jag , riktigt sårad.
du vet själv varför men jag tror inte du vågar inse det älksling..
jag hatar att skriva det här
men jag måste få ut det !

Jag blickar tillbaka på när du sa att du älskade mig för första gången ( nu rinner tårarna)
det var verkligen helt verkligt och det kändes som du verkligen menade det du sa.


jag vill inte avsluta någonting
jag älskar dej jesper,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0