- at your door

minns du första gången vi träffades
och verkligen började inse att vi va som
gjorda för varandra ? Det känns som om det
var igår ...

Jag vet inte vad som händer och jag hoppas
det inte försätter för jag vill alltid ha dej vid
min sida,

jag skulle aldrig klara mig utan dej gubben

att ligga och kolla på dej i smyg på natten
eller kolla på dej på dagen är så underbart
ditt leende får mig att bli helt knäsvag
du kommer nog aldrig förstå hur glad jag är
hur himmla lycklig jag är som att ha fått chansen
att träffa världens finaste och bästa kille !

jepser rönnqvist min prins , mitt allt
jag älskar dej gubben,
nu då & föralltid

vi ska lösa allt
vi klarar det tillsammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0