home sweet home

är hemma nu men ska snart bli hämtad av jeppes mamma för att vara där under kvällen

jani min dag har varit i full fart !
vaknade och fixade mig, drog till jossan letade efter hennes solkort som bara den, men som sagt vi hittade det inte så hon fick ta med pengar kom ner till vilbergen och gym/solariumet stängde så där blev det ingen solning, vi drog hem till mig och käka och fixa lite sen gick vi till bussen tog bussen till stan och sola på nordic, åkte hemåt efter vi solat klart och nu är jag hemma ,

borde plugga men sätter mig nog ett tag hemma hos jeppe med historian, kom även på att jag måste skirva mig gamleby uppgift som jag fattar noll av -.-'

önska mig lycka till..


zeke,

Kommentarer
Postat av: simone

men gud vilken vacker hund!

2010-10-10 @ 18:08:51
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0