- a bestfriend

det va ett tag sen ..

först och främst vill jag bara tacka dej för alla gånger du ställt upp för mig
alla gågnger du verkligen tagit dej tid och lyssnat och brytt dej om mig
jag är så tacksam över att jag fick lära känns dig och att få en sån bra kontakt med dej

en bästavän det är precis vad man kan kalla dej eller ska kalla dej !

den dagen jag kände att jag verkligen kunde lita på dej visste jag ej om jag skulle
bli helt dissad eller om jag verkligen kunde prata med dej, men jag visste att du ej var en sån person
för jag kände på mig direkt att du var en äkta vän, alla pratade hela tiden gott om dej
jag hörde aldrig någonting elak eller dumt sagt om dej och det förstår jag idag
för jag är lycklig som har en sån himla bra vän som dej

jag kommer alltid finnas för dej
så som du funnits för mig
tack för du lyssnat på mina "jobbiga" problem
tack för att du tog din tid för att hjälpa mig

jag tänker aldrig förlora dej min bästavän !


usch för bilden hahah !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0