- torsdags

började gymnasiet ..

Kunskapsgymnasiet, mötte upp danne ohc adrian sedan blev vi hämtade av jeppes mamma.
Drog in på skolan och kolalde runt satte oss ner och vänta på upprpet, daniel kom i en annan klass men jag adrian och jeppe i samma + 3st till från ektorp.. inte sååå kul med så många från ektorp men men de blir bra man jobabr ju inte så mycket tillsammans i klasserna!
Efter skolan blev de mc med jeppe och adrian även kollade lite i affäreer. Sedan drog jag hem käka ohc så. Mötte sedan upp masssa på stan för att kolla på rix fm. Sen kom jeppe vi gick runt och så. Efter en stund kom jeppes pappa och hämta mig och jeppe och skjutsa hem mig gull!

det var min torsdag det :D

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

vilka är det mer från ektorp? :)

2010-08-24 @ 21:46:58
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0