- ojojoj

dåligt väder men vafaaan de finns saker oh göra !

sry ännu en gång för min bloggning..
nu ska ja verkligen ta tag it sista biten. eller nu kanske kan vill njuta av sista ledigheten .

aja i fredags hade vi klass träff rätt många kom och vissa drog men ialf vi som va kvar där all day va jag frida rebecca bobben jerry viktor kevin jocke och martin och va hade kul, de va så underbaar't att få träff igen !
bilder kommer när ja orkar lägga in dem, senare på kvällen va jag kvar med 9d lite smått virri men tack bästa ni för ni förlängde till en as bra kväll ! jag och becca va kvar så vi gick tsm till bussen ja kom till stan och 50 min tillls min buss skulle gå så kom jeppes mamma och hämta mig och skjutsa hem mig, (pinsamt) haha <3 men tack verkligen !!

lördags va med familjen ett tag sedan blev de 100års fest och sen sova hos världens bästa! Kom hem as sen men men ja sov länge nästa dag kan ja lova hahah !
söndag gjorde inte ett skit typ hahah bara allmän slapp dag

idag  måndag åkte och storhandla sedan match med b-laget vi vann med 5-0 två assister tror ja att ja gjorde minst ;o

men aja bilder kömmer kanske senare ikväll om ja orkar resa mig upp ut sängen och hämta kameran och sladden få se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0